2023/12/25

Nigeriatik Lekondera

 

231223: Oier.

Ohittura onak galdu bihar ez dirazenez, Burumendikuei bisittia egin detset. Ohiko moduan, euren planetara moldatu naiz eta gaurkuan, Kobeta amaieziñera abixau naiz Unai, Mitxel, Joseba eta Sotokin. Txarto gogoratzen ez badot, Nigeria gelatik Lekonde sektorera juan gara (ez eskatu neri zehaztasun gehixago) eta bertan, katazulo bat desob egin eta geroko galerixia esplorau biharra zeguan. Hori egin dogu ba: eta Mitxel eta Sotok silfide-mailukari biharra egitten ziharduela, Josebak argazkixak hartzen jardun dau, eta ni Unaieri topoakin laguntzen (agertu dirazen 9 metro barrixak, eta haraiñoko galerixia osatzen). Pozik, zeozer utilla egitten nihardualakuan! Hori bihar dot nik-eta, ondo sentitzeko; paseatze hutsa etxata gustatzen.

Izan be, tonto-monto honekin badira makinatxo bat bidar zulo honetara sartu naizenela. Eta behin nere Aranzadiella leizaolai-ak jasota (Prieto det., karst honetako berezittasun nabarmenena), Zospeumak eta bestelako ohiko fauna, ba esango neuke hamendik aurrera ezingo dotela ekarpen haundirik Olatzeko bioespeleologiari. Horrenbestez, halako gauzatxuetan lagundu biharko!

Besuetako agujeta majuekin (aspaldi ez nintzala lau hankatan ibiltzen), poz-pozik geratu naiz, baitta Burumendi taldia hain osasun onez, ilusiñoz eta zeregin interesgarriz ikustiangaittik be. Eskerrikasko nerekin pixkat konpartitziangaittik. Urte askuan mantendu deizuela hori guztia, beste espezialista zintzuekin elkarlanian, eta peiper eta inpaktu gose baiño ez dirazen buitrietatik libre! 









No hay comentarios: