2010/08/10

Cantabria, infinita


Ludovice, Patrick eta Sandrine gonbidatzen gaituzte leize berri bat exploratzera. Explorazioa gelditik dago -130 m.tara leku bi iztuetan.
Itxaropena da bertikalak amaitzeak -150 m.tara. Horregaitik sartu gara 30 m sokarekin, instalazioa eta desobstruziorako materialarekin. Sorpresa izan da leku iztutik pasatuta eta gero, 40 m.ko potzuak egertzen direla.
Oso arin irtetzen gara ze ez diogulako material gehiagorik eraman.
Eguna ez da izan ahin txarra, kontuan hartzen ba diogu eguzkiak bezarkatzen digula, 5 ordu egon da barruan.
Ludovice, Patrick y Sandrine, nos invitan a explorar una nueva sima en Cantabria. La exploración la tienen parada a -130 m en dos estrecheces próximas entre si. Se espera que las verticales finalicen no más allá de los -150 m por lo que entramos en la sima con 30 metros de cuerda, material de instalación y material de desobstrucción (taladro, maza...). Las desobstrucciones se realizan con éxito, pero la sorpresa surge al comprobar que al otro lado se abren sendos pozos de 40 m. No disponemos de cuerda suficiente por lo que salimos antes de lo previsto. No ha estado mal el día teniendo en cuenta el espléndido sol que nos recibe después de pasar 5 horas bajo tierra.

No hay comentarios: