2015/02/06

Saguzar ikusketan


2015-II-6 from Oier Gorosabel Larrañaga on Vimeo.



150206: Oier.

(...) saguzar populazioa ikuskatzera Maria Napalen enkarguz.

Beheko sarrerako (...). Hortik aurrera, beheko solairutik sartu naiz eta segituan hasi naiz saguzarrak ikusten:
-          Lehenengo galeria zuzenetan, 15 ale sakabanatuta; rekorrido erdikaldean, multzo bat (35 bat ale); azken tramoan zehar, beste 7 ale sakabanatu.
-          Beheko solairuko azken gela handiaren sabaiean, beste multzo bat (20 bat ale).
-          Goiko solairura igota, barrurantz segitu dut bidearen 1/3an (goiko pausu estuan gelditu naiz). Tramo honetan 3 ale sakabanatu ikusi ditut bakarrik.
-          Atzera bueltatuz, bi pisuen komunikazio-puntura itzuli naiz eta hortik kanporantz segitu dut, beti goiko pisutik; tramo horretan, 3 ale sakabanatu. Oharra: azken zatian dauden katazulo baxuetan (inoiz saguzarrez beteta aurkitu ditugunak) ez dut ale bakar bat ere ikusi; ezta goiko irteerarainoko azken geletan ere.
-          Puntu horretatik beheko pisoarekin komunikatzen duen pasabidetik jeitsi naiz, eta hor beste ale 1 aurkitu dut.

Oharrak: ibilbide osoa pausu arinean egin dut, zokoetan arakatu barik; beraz, bista-bistan zeuden saguzarrak bakarrik apuntatu ditut. Behar izan ezkero, Maria, topo baten gainean gutxi gora behera non zeuden markatu diezazuket. Multzo biak bideoz ere hartu ditut.

Kuriositate bat. (...)

No hay comentarios: