2014/01/12

Argazkiak Foruko Arrolako Munarrin

Part.: Antua, Jabi Moreno, Rober Garay, Iñaki, Cora, Amaia, Gotzon , Josu Granja, Uri, Maite  ta bestea.


     Munarrizko erreka euki dogu bajatzeko argazki batzuk ateratzeko. Gaur izen da eguna, gainera aprobetxatu dogu Josu Granja maisua etorri dela gela fosila argazkia ataratzeko. Ere bai, aprobetxatu dogu lagunekin ta familiarekin bisitatzeko.
     Berriak joan garenok ez dogu jakin nolako sarrera izango zen; baina heldu garenean enteratu gara.
     Ez dute ipini sokarik eta apur bat "zer gertatuko zen beldurregaz."
     Bajatu. Bai, bai! Handik joan gara, hankak aurretik jakin gabe nun ipintzen doten nire hanka maitagarriak. Ezkerrak  Jabi Moreno joan dela nire aurretik eta ¡Ai ene! halako lasaitasune solairura heltzerakoan! eta gero nire galdera zuzenean: Ai Maite, gero nola igo? ez dut gure pentsatu , gero gerokoak.
     Gaurko Josuren modeloa izan naz. Oso leku zoragarrria  ta oso polita izan da.
     Antua, Gotzon, Jabi Moreno ta Josu Granja errekarantz joan direnean ni kanporantz  joan naz  bomberoarekin ta familiarekin. Dena ondo, baina hasi garenean igotzen neuk pentsatu duten baino hobeto igo dot. Ezkerrak beheko aldean Iñaki egon dela eta laguntza horrek asko lagundu zait nik errezago ta lasaiago mugitzeko gorantz, ta goiko partetik ere egon da bomberoaren hanka bat. Eskerrak denoi.


Hona hemen maisu Josu Granja argazkiak:





No hay comentarios: